ספרים על המסלול בתצוגה של הלמוט לאנג בשבוע האופנה בניו יורק השבוע. הצילום מ-vogue.com
כותרת מבטיחה ב-Nylon

הטרנד הכי לוהט כרגע הוא ספרים, כך לפחות מכריזה הכותרת ב-Nylon. אל דאגה: הטרנד הפעם לא כולל בהכרח קריאה (זוכרות שבקורונה כל סלב הקימה מועדון קריאה?), או אפילו עילעול – מספיק להיות הבעלים של ספר. בעצם זה לא ממש מספיק: הספר צריך להיות אמיתי (הפרינט לא מת) והוא צריך *להראות*. הספר כאקססורי. את יכולה לצאת איתו מהבית משל היה תיק קלאץ׳, ואת יכולה להשתמש בו כפרופס באינסטגרם (את ממילא עושה את זה, את אומרת? יופי, עכשיו גם דואה ליפה ופמלה אנדרסון עושות את זה). אם את במקרה גם אדם קורא, את מוזמנת לקרוא בציבור: בבתי קפה, במטוסים, בפארקים. תשכחי מהספרים שהורדת לאפליקציה ותצטיידי בסימניה.

מיתרונות הטרנד:
1. עליה במכירות הספרים האמיתיים. זה לפחות מה שאומרים בכתבה בניילון. אוקיי, אולי זה יתרון רק מבחינת אלה מאיתנו שכותבות ספרים.
2. עלייה בשקט הנפשי. זה בסיסי: אם את קוראת ספר, את לא בטוויטר. רווח נקי.
3. התחלה טובה לסמול טוק. זה יתרון רק למי שיש לה כוח לזרים.
4. פתרון תעסוקתי ליד אחת. זה גם חיסרון.
5. זה נראה יפה. אגב, אין צורך להתאים צבעים, אבל חשוב לשאת את הספר כך שאפשר יהיה לראות מי ומה הוא. הספר הוא הארכה לאופי שלך.
6. אתגר קוגניטיבי. היסחבי עם ספר יום שלם (לא בתיק, ביד) ונסי לא לשכוח אותו. יותר יעיל מסודוקו. למתקדמות: נסי לזכור באיזה עמוד עצרת בלי שימוש בקיפולים או סימניה. ככה פשוט באמצעות התאים האפורים שלך.

>>>
בצירוף מקרים יעיל במיוחד, אנחנו נכנסות לסתיו, עונת הקומדיות הרומנטיות. ומי מככב בקומדיות הרומנטיות הקלאסיות (קלאסיות = אלה שאני אוהבת)? נכון מאד, ספרים. זו גם המלצת צפיה לחגים:

סאלי ומארי וספרי עזרה עצמית (כשהארי פגש את סאלי).

חנות הספרים הקטנה של קייטלין קלי (יש לך הודעה).

הספריה בבית של גרהם, עורך ספרותי במקצועו (החופשה). אגב, תמיד מדברים על הבתים של קמרון דיאז וקייט ווינסלט בסרט הזה, אבל הבית הכי שווה הוא של ג׳וד לאו.

>>>
לא להגזים עם האקקסוריז: מספיק ספר אחד, גג שניים. זוכרות מה קוקו שאנל אמרה? לעצור מול המראה לפני שיוצאים מהבית ולוותר על פריט אחד. אנחנו לא רוצות שהטרנד הזה ייגמר בפיזיותרפיה.