4

5

3

1

6

2

לפני שלושה שבועות, בסטודיו belongings של נועה בר-לב דוידור, היא אמרה לי שיש לה תמונות שלה ושל דניאלה להבי בחולצות פסים בחופשה ביוון באייטיז. כמה ימים אחר כך היא שלחה לי אותן. ביום שישי בבוקר דניאלה נפטרה. בתמונות שנועה שלחה לי דניאלה צעירה לנצח, בחולצת פסים ועיניים אדומות.

>>>
נועה אומרת:
"אוקטובר 1987. נפגשנו ב mif שהיתה אז הקסטרו של היום. דניאלה כבר עבדה שם במחלקת הגזרות בתור עוזרת תדמיתנית. כשהיא סיימה ללמוד בבצלאל עיצוב מוצר, עניין אותה להתמקצע ברצינות בלמידת גיזרה, לא משהו שלימדו בבצלאל. בלי טיפת פוזה היא פנתה ל-mif שיתנו לה להתחיל כשוליה. אני נחטפתי לשם ישר משנקר כמעצבת. התאהבנו לגמרי.  יותר מאוחר כשהייתי המעצבת של ג׳ייד, דניאלה עשתה את התיקים והחגורות הראשונות לקולקציה שלי לשבוע האופנה ולצילומים. בחודש האחרון חיפשתי את אחד התיקים ששמרתי מאז . כל כך רציתי להראות לה, שתיזכר איך הכל התחיל. עדיין לא מצאתי".

>>>
וגם:
"דניאלה ואני נפגשנו על אי יווני בסוף הקיץ. דניאלה הגיעה מהארץ ואני מתערוכה בפריז. את תחפושת המעצבת המעודכנת והיצירתית השארתי בעיר האורות, והגעתי לחופשת ים-טברנות-טוסטוסים-שיחת בנות, עם הבגדים הכי פשוטים: חצאית תחרה מתנפנפת, חולצת ג'ינס בהירה, מכנסי פשתן ארוכים, בנדנה כחולה, כובע קש קמיט, סוודר כפתורים בכחול נייבי של סטפנל, ביקיני בפסים כחול לבן וסניקרס.
חולצת הפסים השניה שדניאלה לובשת הגיעה איתה מהארץ ושייכת לקולקציה שעשיתי ל-mif, את חולצת הפסים המשותפת קנינו יחד בבזאר מקומי".

>>>
ועוד אחד:
"כשהייתי אצלה לפני כמה שבועות, היא סיפרה לי משהו שלגמרי שכחתי, כמובן. ביום שפיטרו אותה מקליגולה והיא הרגישה שחרב עליה עולמה, היתה דפיקה בדלת ושם עמד שליח שהגיש לה זר פרחים, בפתק היה כתוב: ״לא נורא. הם עשו לך טובה, את כל כך מוכשרת ועוד תגיעי רחוק״. הזר היה ממני. דניאלה סיפרה לי ששנים אחר כך היא עוד שמרה את הפתק הזה. היא באמת הגיעה רחוק".

>>>
Your memory is a monster; you forget—it doesn't. It simply files things away. It keeps things for you, or hides things from you—and summons them to your recall with will of its own. You think you have a memory; but it has you
(ג'ון אירוינג בתפילה לאואן מיני)

>>>
I'll take your part
When darkness comes
And pain is all around
Like a bridge over troubled water
I will lay me down