7

1

4

5

8

2

3

דבר שלא ידעת שאת צריכה: שמיכת טלוויזיה.

מלמעלה למטה:
אנת'רופולוג'י
מאירה סיטון
zara home
fest
מאירה סיטון
magiclinen x etsy
colorwaysgallery x etsy

>>>
ואם כבר שמיכות טלוויזיה, הנה משהו שהספקתי לכתוב בלאשה על החיים מול ערוץ 26 בזמן שאח שלי היה באח הגדול:

מהרגע בו נודע לי שאחי הצעיר עומד להכנס אל בית האח הגדול, הבנתי שאין ברירה: אני אאלץ לפרוש משלל עיסוקיי (עבודה, אימהות, זוגיות, קניינית מוצרי מזון, בשלנית בינונית, מחליפת מצעים וכובסת) ואעבור לגור מול ערוץ 26 על מנת שתהיה לי תמונה רחבה על הנעשה ב"בית". לא יהיה ריב שלא אכיר את כל צדדיו, לא תהיה דמות שלא יהיו בי כלפיה גם רגשות של חמלה. בשביל עומק כזה, אני יודעת מניסיון של צפייה בריאליטי, אי אפשר להסתפק בתכניות הערוכות. זה לחובבנים. מקצוענים כמוני צריכים זמן כמות ולא זמן איכות, גם אם זה אומר לבהות שעות באנשים ישנים או לועסים דבר מה בגב כפוף ליד הדלפק במטבח – רק ככה אפשר להכיר את האנשים באמת.
למזלי, כמה ימים אחרי שהדיירים נכנסו לבית, בירך אותי אלוהים בשפעת. חום גופי עלה ויצאתי זמנית מכלל שימוש, מה שהשאיר לי דבר אחד לעשות: לרבוץ על הספה ולהחלים מול ערוץ 26.

הנה כמה דברים שלמדתי בזמן שהחלמתי:

/// שמיכת טלוויזיה היא לבוש לגיטימי. בטח במזג האוויר הירושלמי ובטח כשאף אחד לא יוצא מהבית (לא אני ולא הם). הם התעטפו בשמיכות אפורות, אני התעטפתי בשמיכת צמר בגוון שמנת, ויחד יצרנו טרנד.
/// למרות מה שנדמה לי, התלתלים לא חזרו. אני אמנם ישבתי מתולתלת על הספה בבית (שלי), אבל בתוך הבית (של האח הגדול) כולן מתנאות בשיער חלק ולא משנה אם המקור שלו הוא גנטי, מפונפן, מוחלק, מוחלק בהחלקת משי או מולחם.
/// תקשיבי ותקשיבי לי טוב. דבר שנהוג לומר אם את גבר אלפא שרוצה שאנשים יקשיבו לו טוב. זה עובד בדיוק כמו שנדמה לך שזה עובד (כלומר: לא עובד).
/// את אף פעם לא מפסיקה להיות אחות גדולה. לא משנה כמה גדול אחיך הקטן (הוא בן 44) כשקר לו והוא נותן את המעיל שלו למישהו צעיר ממנו, את לא מתעכבת כדי להעריך את האבירות, את רוצה להתקשר לצעוק על מישהו בהפקה.
/// בית האח הגדול הוא לא מקום לאוהבי סדר וניקיון. לו רק היה אפשר לאחד לרגע בין התכנית הזו לתכנית של מארי קונדו, העולם היה הופך למקום טוב יותר (או לפחות למקום שיש בו הרבה פחות מגבות תלויות בכל מיני מקומות משונים).

אגב, נראה שכל דיירי הבית נדבקו ממני. מתברר שהוירוסים באמת חזקים השנה.

>>>
עכשיו כשגם אורי וגם נרי שוחררו משירותם על הספה הצהובה, אני יכולה לפרוש בשקט מערוץ 26 ולחזור לשבת מול נטפליקס (עטופה בשמיכת טלוויזיה).