10

14

1

12

5

8

13

דבר שלא ידעת שאת צריכה: סוודר דייגים (טוב, לא רק שידעת שאת צריכה, בטח כבר יש לך שניים).

מלמעלה למטה:

01 היישר מהסייל בזארה
02 ג'יין סיברג, 1959
03 אן האת'וואי ב-Love & Other Drugs
04 הקאסט של דוסון קריק בקטלוג חורף 1998 של ג'יי קרו
05 קמרון דיאז ב-The Holiday
06  הארי וסאלי בסוודרים תואמים
07 גרייס קלי, מונקו, 1960

>>>
השנה, אגב, קוראים לו "הסוודר של סבא", כתבתי על זה בלאשה לפני חודשיים, כשהסוודר הזה כיכב על השער של ווג פריז (צירוף מקרים: בדיוק באותו חודש הופיע סוודר דומה ובאותו צבע גם על השער של "ווג סריגה". כן, ווג סריגה).

הסוודר של סבא (יש כזה דבר)

אחרי הג'ינס של החבר שלך והסניקרס של אבא שלך, קבלי את המיקרו טרנד הבא: הסוודר של סבא שלך

רגע, את בטח אומרת, מה פתאום קוראים לו עכשיו הסוודר של סבא? זה לא הסוודר שסבתא תמיד סורגת לי? את צודקת, אבל מה לעשות, העונה ב'ווג' החליטו לקרוא לסוודר הותיק 'הסוודר של סבא'.
סיבה אפשרית: כמה אפשר לחזור על עצמך כל כמה שנים כשפריטים קלאסיים חוזרים לפתע על תקן טרנד? אין לך ברירה אלא להמציא להם שמות חדשים ולהתנהג כאילו את מופתעת. ככה סוודר דייגים גדול שנראה כאילו נסרג ביד הופך להיות הפריט הלוהט של השעה. מה בכל זאת החידוש העונתי? השנה מותר ומקובל ללבוש אותו גם למסיבות קוקטייל (מסיבות קוקטייל!), רצוי בליווי שמלת משי מתנפנפת או חצאית פאייטים.
בכל מקרה, זה עומד לקרות. זה הזמן לשלוף את המסרגות, ככה אולי הסוודר יהיה מוכן בזמן בדיוק ליום האחד בינואר שבו יהיה קר מספיק כדי ללבוש אותו.

>>>
עוד משהו: בקולקציית החורף של ארדם הסתתר ההסבר הכי רומנטי לסיפור שמאחורי הטרנד. הקולקציה עוצבה בהשראת סיפור חייה של אדל אסטר ("אחותו המוכשרת יותר של פרד"), רקדנית אמריקאית שנישאה לבנו האנגלי של הדוכס מדבונשיר. במילים אחרות: שילוב של זוהר,כשרון, סוודרים עבים וכסף ישן.

>>>
the weather outside is frightful
But the fire is so delightful
And since we've no place to go
Let it snow, let it snow, let it snow

https://www.youtube.com/watch?v=GfiyKIqLAmw