דרכים משונות להחזיק תיקים. מהלוקבוק של madewell

>>>
בסוף העולם אין תיקי קלאץ׳
(התפרסם בטור שלי בלאשה)

כצופה נלהבת בכל סדרה או סרט אפוקליפטיים אני יכולה לדווח בביטחון שבסוף העולם אף אחת לא אוחזת קלאץ׳ או מנענעת בחן תיק קטן בשקע המרפק. או תיק גדול, לצורך העניין. בסוף העולם יש רק תיקי גב ותיקים שנלבשים בהצלב. אתן יודעות למה? כי כדי להתמודד עם האתגרים שסוף העולם מציע, בחורה צריכה שתי ידיים.
שתי ידיים יכולות לסייע גם בחיי היום יום, אלה שלא כוללים זומבים או צונאמי המאיים לכסות את העיר בה את מתגוררת. את צריכה שתי ידיים גם אם כל מה שאת רוצה לעשות זה לחזור בשלום מהסופר.
בחורף 2019 נחתתי במונטריאול המושלגת והדבר הראשון שנהג המונית אמר לי היה: תכניסי את הטלפון לכיס, עם מדרכות מכוסות קרח את צריכה שתי ידיים פנויות.

>
אוקיי ,אז אפשר לסכם: יש לנו שתי ידיים ומערכת ההפעלה שלנו מתוכננת כך שנשתמש בשתיהן ועדיין, נראה שהמידע הזה לא הגיע לאורחות בשבועות האופנה או לסלבס הצועדות על שטיחים אדומים. האם הן טיפשות? לא ולא, הטיפשות הן אנחנו, כלומר אלה מאיתנו שמתעקשות להסיק מסקנות מהשטיח האדום ולאמץ אותן בדרכן לאוטובוס. המצולמות בשבועות האופנה, בקטלוגים ובטקסים הן בדיוק זה: מצולמות. וכמצולמות הן דואגות יותר לתמונה מאשר לפרקטיות. תיק שיתלה על הכתף יפגע במראה הז׳קט ויפגום בצללית שהן מכוונות אליה. אם התיק שלך נועד להקל עלייך את החיים ולא רק לצבור בשבילך לייקים באינסטגרם, את לא אמורה להחזיק אותו ביד.

>
בשורות הראשונות של שבועות האופנה האחרונים הגיחו תיקים בגדלים שונים, ורובם הפכו את בעליהן לבעלות יד אחת בלבד, ולא משנה אם מדובר בתיק עצום או בתיק זעיר שנדרשים משקפי קריאה על מנת למצוא אותו (שאלה: מישהו ראה את התיק שלי? תשובה: הוא כאן, מתחת למלחיה). אפשר לייחס את ההעדפה לצורה כזו של נשיאת תיקים לעקרון ההכבדה: ראו אותי, טובה בהרבה מכן, אלה הזקוקות לשתי ידיים על מנת להסתדר בחיים. לי יש פחות מטלות ויותר אנשים שיסייעו לי לבצע אותן. את מה שאת יכולה לעשות, אני יכולה לעשות עם יד אחת קשורה מאחורי הגב. או עם יד אחת מחזיקה תיק זעיר.

>
נציגה לוהטת של טרנד ה״סליחה, לא יכולה לעזור אין לי ידיים פנויות״, היא שרה ג׳סיקה פרקר, כלומר קארי ברדשו, שתמונות שלה מצילומי העונה השניה של ״פשוט ככה״ מציגות בחירה חד משמעית בתחום נשיאת התיקים: בתמונה אחת ברדשו אוחזת בעדינות יונה שאיננה אלה תיק של JW Anderson (כדי להכניס משהו לתיק הזה יש להרים את אחת מכנפיה של היונה) ובתמונה אחרת היא מחזיקה תיק שעקרונית דווקא מצויד ברצועות שמאפשרות נשיאה הגיונית יותר (כלומר: הבחירה להחזיק אותו ביד היא אכן בחירה ולא הסללה), ואם זה לא מספיק, בחלק מהתמונות אפשר לראות שהיא השחילה דרך הרצועות של התיק ספל קפה שעליו כתוב ״סקס והעיר הגדולה״. ככה זה, כשאת מתרגלת להסתדר עם תיק שאין בו מקום לכלום, את לומדת לאלתר.

>>>
כמובן שאין תיקי קלאץ׳ בטריילר של The Last of US

https://www.youtube.com/watch?v=rBRRDpQ0yc0