בתפקיד הדימיון: קמפיין הקשמיר של jcrew שצולם על הרקדניות והרקדנים של הבלט של ניו יורק.

>>>
בתפקיד המציאות: פרוטוקול אזעקה לכל תרחיש.
כל מי שיש לה ענייני שליטה (ואם את בת בכורה יש לך כנראה ענייני שליטה) יודעת שהדרך הקלה להפחתת חרדה היא הכנת רשימה. ואם לא רשימה אז לפחות ניסוח בעל פה של פרוטוקול מחייב. כן, אם יש לך ספל מועדף לשתיית קפה או אם אתה סבור שיש רק דרך אחת נכונה לסדר את המדיח – יש בבעלותך פרוטוקל שכל מטרתו התמודדות מפחיתת חרדה עם הלא נודע. 
בתור בת בכורה עם חרדות וענייני שליטה, אין פלא שיש לי רשימות להתמודדות עם אזעקות בתנאי שטח שונים.

הנה היא. אצלי בנוטס היא נקראת ״אם תתפוס אותי״:

הערה: הרשימה הזו איננה המלצה בשום צורה. היא רשימה תיעודית שתזכיר לי שפעם הייתי בת 51, היתה מלחמה ולי היתה מגבת באוטו.

במקלחת:
 מכיון שאין אצלנו ממ״ד וכל אזעקה מחייבת פגישה עם זרים ברמות שונות (על הסקאלה שבין שכנים לאורחיהם המזדמנים של השכנים), לפני המקלחת יש להניח באופן מסודר על הכיור חלוק רחצה שבכיס שלו תחתונים וחזיה ולמרגלותיו כפכפים. שאר הבגדים מקופלים על המיטה. בהישמע האזעקה נותר רק ללבוש את החלוק, לנעול את הכפכפים, לקחת את הבגדים ולרדת למקלט (שם יש תא שירותים שבו אפשר להתלבש). כמו כן, אין להכנס למקלחת בשעות עגולות אחרי השקיעה.
במיטה: מהשבעה באוקטובר ישנים בביגוד ייצוגי מלא. עד השבוע האחרון כללה מערכת הלבוש גם חזיה. לאור השיפור בתנאי מזג האוויר, ליד המיטה מונחים חלוק (בכיס יש חזיה) ובירקנשטוק דגם בוסטון.
בבית קפה: אין פה מקום להיסוסים, הניחי לקפה ורוצי למרחב המוגן. קחי איתך את הטלפון והתיק. 
בנסיעה: נהיגה בתנאי מלחמה מחייבת הקשבה לרדיו (כדי לא לפספס אזעקות רלוונטיות), שמירה על חלון מעט פתוח והצטיידות במגבת או שמיכה למטרות השתטחות על הקרקע. כמו כן, אם את חרדתית ברמה של כתיבת פרוטוקול, כנראה שכבר חמישים יום שלא נהגת בכביש מהיר, כי את מפחדת לקבל החלטות במאה קמ״ש. 
אצל חברים: למרות הרצון הטבעי לדרוס את שאר בני הבית בדרכך למרחב המוגן, הפגיני אצילות והשתרכי מאחור תוך דאגה לזולת (דמייני שאת סבתא מקיבוץ בעוטף).

>>>
״אל תסתכלי לאחור. קבלי שזמנים חדשים הגיעו. הישן והרגיל כבר לא קיימים והימים מבקשים התייחסות חדשה.״
(מתוך רשימת מדריך לריפוי בעת משבר באינסטגרם של הילה סגל)

>>>
safe space: הגרסה של עלמה גוב למנגינה של מוניקה סקס

לפעמים אני מעל הגלים
לפעמים אני מתחתם
אבל בכל מקרה אני אוהב את הים