קארן אוברזון רביד, יו"ר עמותת לצאת מהקופסא, מעצבת ויזמית בסדרת My Yoga Way בבלוג של אנג׳לי

מה אפשר למצוא בפוסט הזה: מחשבות על המקום בו אנחנו עומדות עכשיו. הנחות על כל האתר של אנג׳לי. מעיל מרופד מושלם. חולצת פשתן בצבע הפוך עם מעט חלב. ציטוטים מאיקיגאי. 

יצא לי לדבר בשבוע שעבר עם גילי רביד מאנג׳לי על צמד המילים ״חזרה לשגרה״, כאילו למילים כמו ״חזרה״ או "שגרה״ יש משמעות במציאות החדשה שאנחנו חיות כרגע.
גילי אומרת: ״יצא לנו לחשוב הרבה על מה שחשוב לנו. על המקום בו אנחנו עומדות עכשיו. אחרי התרומות, אחרי ההלם וההתגייסות, וגם אחרי חודש נובמבר, התגבשה מין החלטה של חזרה לשיגרה אבל אחרת, שיגרת עיצוב וייצור עם התעקשות של ייצור מקומי, שהתקופה הזו רק מדגישה את החוזק והמעלות שבבחירה הזו: זו בחירה שמאפשרת לנו לשלוט בכמויות ולשמור על מלאי נמוך, מוקפד וייחודי, להוסיף פריטים חדשים בהתאם לדרישה שעולה או מזג האוויר ההפכפך, לחדש ולייצר סדרות במהדורה מוגבלת.
החלטנו לשמר סביבת עבודה, לא להוציא עובדים לחל״ת, לא להפסיק ליצר ולהזרים פרנסה לעובדים איתנו. להמשיך ולנוע בהתאמה ובאופן שהזמן והתקופה מאפשרים. זה מה שנותן לנו כוח, תקווה וסיבה טובה לקום בבוקר.״ 

>>>
כרגיל, הבגדים הם על זמניים, לאימון או לחיים שמסביב, כולם עם קארמה טובה ועכשיו גם בהנחות חנוכה לארג׳יות עם תוספת הנחה קוראות הבלוג:

– הקוד shelly10 ייתן עשרה אחוז הנחה על כל האתר, כולל הכל: מהקולקציה החדשה (שעל חלקה כבר יש הנחות) ועד קטגוריית הסייל שיש בה פריטים ב-70% הנחה.
– הקוד יעבוד גם על דברים שאינם בגדים: נעליים של וג׳ה, מוצרי ביוטי של מרקחתא, ספרים – בקיצור: הכל.
– לחברות המועדון יש גם מבצע דמי חנוכה: 100 שקל מתנה בקניה מעל 550. גם מצטרפות חדשות יקבלו את ההטבה הזו, אז שווה להצטרף (בלינק הזה).
– הקוד בתוקף עד ה-16/12 בחצות.

>>>
Essentials to happiness in this life are something to do, something to love, and something to hope for
(זה ציטוט מהספר איקיגאי – הסוד היפני לחיים ארוכים ומאושרים, שנמצא גם הוא באתר).

>>>
קניינות פרטית, לטובת מי שצריכה השראה:

01 ז׳קט ג׳ינס דקיק ממאה אחוז כותנה טבעית (עכשיו ב-20% הנחה עוד לפני הקוד שלי)
02 ז׳קט מרופד שמרגיש כמו שמיכה מפנקת (יש אותו גם בשחור)
03 מכנסי האימון האולטימטיביים מבחינתי. בגרסה הדקה ובגרסה חמה יותר לחורף
04 תבדקו בקטגוריית האביזרים אם יש נעליים של וג׳ה במידה שלכן, כי זה יוצא שווה
05 חולצת פשתן שהיא כמו טי שירט ארוכה רק נראית יותר רצינית (יש בכמה צבעים והיא ב-30% הנחה לפני הקוד). נראית מעולה מתחת לז׳קט ג׳ינס או למעיל המרופד או כל דבר אחר בעצם
06 גולף במבוק נעים במיוחד
07 איקיגאי – הסוד היפני לחיים ארוכים ומאושרים
08 כפכפי עץ שוודיים וטבעוניים

לא בתמונות אבל שלא תפספסו: בין סווטשירט לחולצת פיקה שנראית כמו חולצה שחוטב עצים היה לובש מתחת לחולצת הפלנל שלו (בשבילכן או בשביל הבנים בבית), הגרסה של אנג׳לי למכנסי ג׳ינסז׳קט פשתן דקיק ורך (הוא בחמישים אחוז הנחה ונשארו ממנו ממש מעט, אז זה רק למי שתראה בזמן).

>>>
The happiest people are not the ones who achieve the most. They are the ones who spend more time than others in a state of flow
(גם זו תובנה יפנית מהספר איקיגאי)

>>>
I have lived with several Zen masters – all of them cats
זה כבר Eckhart Tolle, שאי אפשר למצוא באתר של אנג׳לי, אבל הדיבורים היפניים הזכירו לי.

>>>
כמעט שקעתי אבל את באת לי פתאום.