1

3

4

5

2

סקיני ג'ינס ב-make it last | דארסי בבריג'ט ג'ונס | ד"ר דרק שפרד באנטומיה

>>>
מה הקשר בין הסקיני ג'ינס לד"ר שפרד?
התפרסם בבמקור בטור שלי 'מיומנה של כתבת אופנה' בלאשה:

אומרים שהסקיני מת. וב"אומרים" אני מתכוונת אלי. ואל הקולגות שלי. ואל כל מי שמתעסק באופנה וחשוב לו לשים תוויות על כל דבר. אז אנחנו אומרים שהסקיני מת, אבל אנחנו טועים. הבנתי שאנחנו טועים כשישבתי מול עוד פרק של האנטומיה של גריי.

אזהרה: התובנות הבאות מכילות ספויילרים עבור מי שעוד לא צלחו 11 עונות של האנטומיה ושלא טרחו (בצדק) לקרוא את ספרי ההמשך של "יומנה של בריג'יט ג'ונס".

איפה הייתי? אה: ראיתי האנטומיה של גריי ומצאתי את עצמי כועסת על פני, הרופאה שלא הצליחה להציל את ד"ר שפרד. דרק, בשבילי. ישבתי שם כועסת כשהבנתי שאני מפנה את הכעס לכיוון הלא נכון. פני לא אשמה. שונדה ריימס, היוצרת והכותבת, אשמה. היא זו שהרגה את מק'דרימי, ועוד הגדילה לעשות ותירצה את המעשה בראיונות שאחרי במשפטים כמו: "מה יכולתי לעשות, הוא ממילא עמד לעזוב את מרידית', ולא רציתי שהוא ייצא הבחור הרע". ומי גרם לו לעזוב את מרידית', שונדה? מי החליט בוקר אחד להפוך אותו לאיש הרע? "מה היו האופציות שלי?" שאלה שונדה, ובתור מי שגדלה בסבנטיז ובאייטיז, יש לי תשובה: אם לא רצית לשנות את התסריט כי רבת עם השחקן, היית יכולה פשוט להחליף אותו. כי אנחנו לא זקוקות לפטריק דמפסי, מי ששיחק את ד"ר דרק שפרד, אנחנו זקוקות לרעיון של ד"ר שפרד. כן, היינו מעקמות את האף במשך חצי עונה, אבל היינו ממשיכות הלאה, בדיוק כמו שהמשכנו במקרה סטיבן ב"שושלת". כי אין מה לעשות, את לא יכולה להרוג את ד"ר שפרד, את לא יכולה להרוג את מיסטר דארסי (הלן פילדינג, אני מדברת אלייך!) ואת לא יכולה להגיד "הסקיני מת" ולא לקחת על זה אחריות.

אז הנה, אני לוקחת אחריות: הסקיני לא מת. הסקיני לא ימות. כל עוד מישהי מאיתנו זקוקה למכנסיים צמודים, הסקיני פה כדי לסייע לה. מקסימום אפשר לקרוא לו בשם אחר, נקרא לו: מכנסיים ממש צמודים.

>>>
אי אפשר להרוג את ד"ר שפרד, הוא יצוץ בסרט ההמשך של בריג'יט ג'ונס, כדי להחליף את דארסי.
אולי הוא אפילו ילבש סקיני.

https://www.youtube.com/watch?v=zQkOY5H5d2g