20

30

40

50

60מלמעלה למטה: 20 30 40 50 60

>>>
מתעקשת לבחור לפחות בגד טרנדי אחד בעונה? תפתחי קודם את תעודת הזהות שלך ותיזכרי בת כמה את.
מתוך הטור שלי "מיומנה של כתבת אופנה" בלאשה:

"אני אוהבת לשמור את הכסף שלי במקום בו אני יכולה לראות אותו. בארון".
קארי ברדשאו, תרגום חופשי.

בואו נודה על האמת. בגדים הם לא באמת השקעה. להבדיל מתיקים ונעליים, שבהנחה שזיהית את המותג הנכון ברגע הנכון, קנית ולא הוצאת מהקופסא, יש מצב שתצליחי למכור באיביי ברווח, אבל מי מאיתנו קונה תיקים ונעליים כדי לקנות ברווח? בדיוק. אף אחת. אבל בכל מקרה, כל מי שעיניו בראשו יגיד לך: בגדים הם כיף גדול, אבל הם לא השקעה כלכלית נבונה. אחרי שאמרנו את זה, נסייג ונאמר שיש בגדים שגם אם הם לא עונים להגדרה המילונית למונח "השקעה", הם עדיין בחירה טובה יותר, גם כלכלית.
האתר whowhatwear טרח ואירגן רשימת פריטים טרנדיים (כרגע) ששווה להשקיע בהם, על פי גיל.

לגזור או לזכור:

גיל 20: שמלת קומבניזון פשוטה (או באנגלית: slip dress). בגיל הזה, אומרים שם, תוכלי ללבוש אותה לכל מקום, גם לעבודה. אנחנו אומרים: כן, את יכולה, אבל את ממש לא חייבת.
גיל 30: חצאית פליסה באורך מידי. ובכן, האגדה מספרת על אשה שקנתה חצאית פליסה באורך מידי ואפילו לבשה אותה פעם אחת מחוץ לבית. אם את עדיין מאמינה באגדות, תתחדשי!
גיל 40: חולצה עם שרוולים מתרחבים. ברשימה הזו בנות העשור החמישי זכו בפריט הכי שווה. חולצות עם שרוולים מתרחבים לכולנו, בבקשה.
גיל 50: בגד עם פתחים מעניינים בכתפיים. אתן יודעות למה מתכוונים כשמשתמשים במילה "מעניין" לתיאור פתח לא פונקציונלי בבגד? מתכוונים ל"מיותר".
גיל 60: כפכפים שטוחים, סגורים בחזית. הכפכפים האלה יסייעו לך להראות מאד לבושה מבלי שתצטרכי לטפס על עקבים. מצד שני, תזדקקי למנוי למכון הפדיקור הקרוב.

>>>
חובבות הטרנדים, השיר הזה מוקדש לכן. באהבה