6

12

10

8

13

בגדי הבית של zara home. חדרות האבחנה ישימו לב שהתמונות לא ממש קשורות לנושא הפוסט (חוץ מזה שכנראה הבגדים המצולמים קלים לכיבוס).

>>>
איבחון באמצעות סל הכביסה (הופיע במקור בטור שלי בלאשה):

כביסה מלוכלכת לא מכבסים בחוץ, זה ידוע. אני מרשה לעצמי להעלות כאן את הרף ולהצהיר שלא רק שלא אשקול לכבס את הכביסה המלוכלכת שלי בציבור, אין סיכוי שאסכים להראות את סל הכביסה שלי לאנשים שאינם קרובים מדרגה ראשונה.
שכן זאת יש לדעת: סל הכביסה שלך מגלה עלייך הרבה יותר ממה שהסיווג הבטחוני שלו מאפשר. את חושבת שמדובר בסל תמים, אבל הוא לא סותם את הפה ואין לו אפילו תא דיסקרטי אחד.

מצב הסל: ריק.
סאבטקסט: בעלי הבית זה עתה סיימו לקרוא את ספרה של מארי קונדו. סל הכביסה ריק, המחסן ריק, המגירות ריקות וארון המצעים ריק. תחזיקו טוב טוב את החפצים האישיים שהגעתם איתם, לפני שהמארחים יחליטו שהם לא ממלאים אותם שמחה וישליכו גם אותם לאשפה.

מצב הסל:
חצי ריק, או חצי מלא. תלוי איך מסתכלים על זה.
סאבטקסט: הגעתם לבית שדייריו מאוזנים. לא בהכרח מעניינים, אבל שפויים (לפי שתחרצו משפט, תציצו גם בחדרי הילדים, יכול להיות שבעוד שסל הכביסה המרכזי מייצר מראית עין של שליטה, הסלים המשניים מציגים את האמת הכאוטית).

מצב הסל:
מלא.
סאבטקסט: הביטו במארחים שלכם במבט מעריך מחודש, שכן הם אלופי היעילות. להצליח להשאיר סל כביסה מלא כל הזמן זה הישג. הישג שמשאיר מקום פנוי בארון.

מצב הסל: מלא, עולה על גדותיו וסביבו מושלכים בעירבוביה עוד בגדים מלוכלכלים, חלקם מסתירים מה שנראה כמו שרפרף ירוק מאיקאה וזוג נעלי בית.
סאבטקסט: המארחים שלכם במצוקה, הציעו להם עזרה, או לפחות וודאו שבפעם הבאה הם באים אליכם.

>>>
I'm Just a Girl Standing in Front of Her Laundry, Simply Asking it to Fold Itself
(פתגם פינטרסט נודע)

>>>
אל תשכחו להפריד צבעים.