2 (22 of 32)resize

2 (2 of 32)resize

2 (16 of 32)resize

2 (6 of 32)resize

2 (12 of 32)resize

2 (10 of 32)resize

בגדים מהסוג המרגיע: Amalya+Esther | צילום: טל ברושל
בונוס: 15% הנחה לקוראות הבלוג. הקופון: Spring19 (עד ה-19/5)

>>>
קודם כל תרגעי (הופיע במקור מתישהו לפני פסח בטור שלי בלאשה)

כמי שמעבירה את השנים האחרונות במדיניות חוסר סובלנות לסטרס, אני חשה שהקדמתי את זמני (נדמה שעכשיו כולם רוצים להיות רגועים) אבל עדיין שמחה ללמוד דברים חדשים, כך שלא וויתרתי על עיון (רגוע) בספר  I want to be calm מאת הארייט גריפי, עיתונאית וסופרת בריטית. מכיון שבטח אין לך זמן להזמין ספרים ברשת ואז לעמוד בתור בדואר או בפיצוציה שמחליפה את הדואר, הנה עיקרי הדברים שיאפשרו לך להרגע תיכף ומיד למרות שפסח הוא ממש לא זמן טוב לנסות להרגע:

1. להעביר מסר למוח. המוח עובד לפי פירמידת הצרכים של מאסלו כך שהוא יתפנה לטפל במצבך הרגשי רק כשהוא ישתכנע שהכל בסדר באופן כללי. כך תשכנעי אותו שהכל בסדר: ריחות נעימים, הליכה, נשימות איטיות, התבוננות בנוף (או בתמונות נוף. רצוי יער).
2. ללמוד לנשום.נשימה היא משהו שאנחנו עושות באופן לא מודע מיום הולדתנו, אבל נשימה מודעת תשפר את חיינו.
3. מדיטציה. ידעת שברגע שהמילה "נשימה" נזרקה לחלל, מיד אחריה תגיע המילה מדיטציה.
4. תספרי עד עשר. אמא שלך צדקה, כשאת נלחצת, תעצרי רגע ותתיחסי לתופעות הפיזיות שאת מרגישה. הן לא העיקר ועם קצת מאמץ אפשר לשלוט בהן לפני שהעיניינים מתדרדרים. לכי למקום שקט, תנשמי ואל תתני למחשבות טורדניות לחמם אותך. במקום תגידי לעצמך: אני רגועה.
5. תוודאי שאת ישנה כמו שצריך. זה מעגל, כשאת רגועה את ישנה טוב יותר וכשאת ישנה טוב יותר את רגועה. כדי לשפר את איכות השינה מוטב להתרחק מקפאין כבר משעות אחר הצהריים, לאמץ שגרת הליכות, להמנע ממסכים לפני השינה, לתרגל נשימות ולחמם את כפות הרגליים (כן, מחקרים מוכיחים שזה עוזר).
6. לאכול נכון. מתברר שאוכל לא רק מנחם, הוא יכול גם להרגיע. בתפריט המרגיע: שקדים, ברוקולי, ביצים, עלים ירוקים, גרעיני דלעת וסלמון.
7. לשתות הרבה מים. כשהגוף מקבל מספיק מים הוא מסייע לך להרגיש מאוזנת.
8. תחיי ברגע. גריפי מצטטת את לאו דזה ומזכירה: אם את מדוכאת, את חיה בעבר. אם את חרדה, את חיה בעתיד. אם את רגועה, את חיה ברגע.
9. מיינדפולנס בבית. סדרי את הבלגן (הוא מייצר סטרס) ותדליקי נרות בריחות מרגיעים (קמומיל, נרולי, לוונדר, גרניום).
10. להרגע גם בעבודה. אם את עובדת במשרה מלאה מחוץ לבית, תצטרכי למצוא דרכים להרגע במשרד. למשל: נסי להכניס קצת הליכות קצרות לשגרה. אל תוותרי על הפסקת צהריים, וודאי שאת עובדת בתאורה טובה. טפחי עציץ.

>>>
What separates privilege from entitlement is gratitude
(זו היתה ברנה בראון)

והנה גם המלצת צפיה – כלומר שתיים:
1.  ההרצאה של ברנה בראון בנטפליקס (The call for courage).
2. הסרט החדש של איימי פולר: Wine Country, גם סנטפליקס (ברנה בראון משחקת שם את עצמה בתפקיד אורח. הכל מתחבר).