31 oct

01 Timeless Pieces Small Prices – הקיוסק של אביבה זילברמן חוזר בשבוע הבא (6-7-8-9/11 – כן, גם בשבת)
02 Stress Check
03 נעלי טאבי של גרטנבנק. הן אמנם סולד אאוט, אבל תשמחו לשמוע שהספקתי לקנות לפני שנגמר (בטוחה שתפרגנו, כי ממילא רק אני – ואולי עוד חמישה אנשים – אוהבים טאבי)
04 חגיגות יום הולדת חמש לצוקר, עד שבת בחצות, בחנות און ליין ובחדר המדידה
05 מכנסי אחר הצהריים המושלמים של תאמו (אפשר למצוא אותם בשופוני בסוף השבוע הזה)
06 אומרים שסוף השבוע יהיה גשום

>>>
המלצת קריאה והמלצת צפיה, למי שרוצה לצחוק ולבכות:

המלצת קריאה: ״מה יש לאהוב בדורון״, של מירב הלפרין. לא מצאתי שם אף דמות להזדהות איתה (ואני מניחה שזו גם כוונת המחברת) אבל בכיתי מרוב צחוק. זו לא צורת ביטוי: בכיתי מרוב צחוק. כל כך בכיתי מרוב צחוק שלא הצלחתי להקריא לבן זוגי המסוקרן מה כל כך מצחיק אותי. ניסיתי, אבל הייתי עסוקה מדי בלבכות מרוב צחוק.
דוגמה:
״למה את קוראת להם ילדים?״ מתמרמר אבנר, ״עוד רגע הם בבית אבות.״ נגה בת שמונה עשרה ואורי בן עשרים ושתיים. אין גילים קשים יותר, אבל אני אומרת את זה על כל גיל. שניהם עוד גרים בבית, ברור. שום דבר בהורות לא מכין אותך למצב הדפוק הזה, שפתאום אתם ארבעה מבוגרים שחולקים את אותה הדירה. לא שני הורים ושני ילדים, אלא ארבעה אנשים בוגרים. שניים מכם, שכבר עברו מזמן את השיא, עובדים כל היום כדי לפרנס את השניים האחרים, שנמצאים בשיא חייהם ולא עושים כלום

המלצת צפיה: אני לא זוכרת למה הפסקתי לראות האנטומיה של גריי, אבל חזרתי, וזה עדיין הדבר הכי טוב שבחורה יכולה לעשות כשהיא רוצה לבכות אבל אין לה סיבה.

>>>
,when you scan the radio
I hope this song will guide you home
(שיר שמצאתי באנטומיה, ברור)