6 dec 18

01 המעיל של גוסטה (אגב, יש עכשיו הגרלה של שני מעילים כאלה באינסטגרם של גוסטה, אם תמהרו)
02 בושם שאני רוצה לנסות
03 בוקר פתוח בסטודיו now pottery בשבת (בלי סופגניות, אבל עם מאפים שוודיים, יין מתובל ואווירת הוגה)
04 גולף בצבע שמנת
05 זהו, נהנתי מהדרך, אבל המסע למציאת התה המושלם הסתיים
06 התכשיטים של העונה הם בכלל סיכות לשיער

>>>
חורף הוא זמן מצוין לקרוא מחדש ספרים שאהבנו. אני עושה את זה עכשיו עם "סירנות של טיטאן" של קורט וונגוט. היתרון של קורט וונגוט הוא שאם לא קראת שוב ספר שלו במשך חמש שנים, הוא הופך לספר חדש לגמרי.

הנה קטע שלא שמתי אליו לב בקריאות קודמות:

"אתם רוצים לטוס לחלל? האל כבר נתן לכם את ספינת החלל המופלאה ביותר בבריאה כולה! כן! מהירות? אתם רוצים מהירות? ספינת החלל שאלוהים נתן לכם נעה במהירות של מאה אלף קילומטרים לשעה – ותמשיך לנוע במהירות זאת לנצח. אם אלוהים ירצה בכך. אתם רוצים ספינת חלל שתישא בני אדם בנוחות? יש לכם! היא יכולה לשאת איש עשיר ואת כלבו, או חמישה איש, עשרה איש, לא! האלוהים אינו קמצן! הוא נתן לכם ספינת חלל המסוגלת לשאת מיליוני גברים, נשים וילדים! כן! והם לא צריכים לשבת כשהם מרותקים לכיסאות או לחבוש אקווריומים על הראשים שלהם! לא! לא בספינת החלל של האלוהים. האנשים בספינת החלל של האלוהים יכולים ללכת לשחות, ולטייל בזריחה, ולשחק כדורסל ולהחליק על הקרח ולצאת לנסיעות משפחתיות במכונית המשפחתית בימי ראשון אחרי התפילה בכנסייה ואחרי ארוחת ערב משפחתית של תרנגולת צלויה."

(הכומר בובי דנטון למאמינים בכנסיית "מסע הצלב של האהבה", בעיר ולינג בווסט וירג'יניה. דמות משנית מאד בספר "הסירנות של טיטאן". תרגום: יותם ראובני)

>>>
שיהיה לכולנו סוף שבוע טוב בספינת החלל של אלוהים.

I can't go away with you on a rock climbing weekend
what if somethings on tv and its never shown again

I lied about being the outdoor type