דבר שלא ידעת שאת צריכה: בריכת קוקטייל.
טוב, יש מעט אי דיוקים במשפט הזה: ״את״ לא צריכה שום דבר, זו אני. ״צריכה״ זו לא המילה הנכונה, כי אף אחת לא ״צריכה״ בריכת קוקטייל. אפילו לא בטוח שהמונח ״בריכת קוקטייל״ נכון, כי עדיין לא הצלחתי להבין מה ההבדל בין בריכת קוקטייל לבריכת plunge (כנראה העומק. בריכת קוקטייל לא צריכה להיות עמוקה).
איך קרה שמצאתי את עצמי עמוק במחילת הארנב הזו? הו. שאלה טובה.
כמו במקרה הקלאסי של הביצה והתרנגולת, לא ברור מה קדם למה: האובססיה או האלגוריתם. האם האובססיה הביאה את האלגוריתם או שמא האלגוריתם את האובססיה. האם עובדה שאני זקוקה לתחומי עניין רחוקים יותר ויותר מחיי היום יום שלי הביאו עלי את שפע התכנים העוסקים בבריכות קוקטייל, או שאולי אני הבאתי את זה על עצמי כשהתחלתי להתעניין בצמחייה למרפסת.
בכל אופן, הנה אני, בעליו של לוח השראה העוסק בבריכות קוקטייל, בעיקר כאלה שמתאימות למרפסות גג (כן, צריך לבדוק אם המרפסת יכולה לעמוד בעומס).

בתמונות שכאן, חלק קטן מהבריכות שמככבות אצלי בפינטרסט ובאינסטגרם. מלמעלה מטה:
בספא של Coqui Coqui / בריכה בספא של מלון Riad Vivre במרקש /// שתי התמונות האחרונות: הבריכה בגינה של Isabelle, צלמת ומעצבת פנים בלגית שאני עוקבת אחריה באינסטגרם. היא הגדילה לעשות והוציאה מדריך לבניית בריכת קוקטייל ביתית שאפשר לקנות באתר שלה (אם אתן לא רוצות למצוא את עצמכן נתקלות בקירות תוך שאתן ממלמלות ״בריכת קוקטייל״ אולי לא כדאי שתתחילו לעקוב אחריה, אם כי בהתחשב בחלופות שהמציאות מציעה בתחום המחשבות הטורדניות זו לא אופציה רעה כל כך).

>>>
״מה בני אדם בכלל צריכים בחיים?״
״אהבה ולהיות במים. ומי שלא מבין את זה פשוט צעיר מדי.״
(מתוך ״איפה את בקיץ״ של נטע חוטר).

>>>
בינתיים אני ממשיכה להסתפק בבריכת הפעוטות שקנינו בקורונה במאה שקל בהום סנטר (אני רואה שהמחיר שלה עלה מאז. אני די בטוחה שזה הגודל שיש אצלנו).
הקטע המצחיק הוא שקניתי אותה בעקבות גיסתי, שבקיץ של שנת 2020 נהגה להתיישב בתוכה מדי ערב עם קוקטייל ביד וקראה לה, ניחשתן נכון: בריכת קוקטייל.

>>>
Try to keep my distance
Talking of forgiveness
Once upon a poolside
Underneath the lights