november gifts

לא הייתם צריכים, מתנות לילידות נובמבר:

/// חולצת ג'ינס
/// שרשרת עם עדשה מגדילה (למי שתמיד שוכחת שהיא כבר צריכה משקפי קריאה)
/// קוקטייל בבקבוק קטן
/// בהמשך לקוקטייל הקטן (אפשר לקנות גם וגם ולקרוא לזה מתנת קונספט)
/// ג'ל לחות של קליניק (אבל חכו ל-7/11, כשיתחילו המבצעים של shopping il, פה יש עוד מלא אתרים שיהיו בהם הנחות)
/// המקומות שאנחנו שוחות בהן (וב"אנחנו" הכוונה לאוסטרליות בנות המזל שבינינו)

>>>
ויש גם ציטוט מספר שאני אוהבת (מתנה לעצמכן):

"האודונים קיבלו עליהן מונוגמיה מוחלטת בדיוק כמו שקיבלו שיתוף פעולה בייצור, בהופעת באלט או בייצור סבון. שותפות היא פדרציה שנכנסים אליה ברצון, בדיוק כמו כל פדרציה אחרת. כל עוד היא פועלת, היא פועלת, ואם אינה פועלת היא מפסיקה להתקיים. השותפות אינה מוסד, אלא תפקוד. אין לה גושפנקא מלבד המצפון האישי.
הדבר הלם לחלוטין את התיאוריה החברתית האודונית. תוקפה של הבטחה, ואפילו הבטחה שאינה מוגבלת בזמן, היה מושרש עמוק בחשיבתה של אודו; גם אם למראית עין, התעקשותה על החופש לשנות היתה אמורה לשלול את תוקפו של רעיון ההבטחה, שלא לומר הנדר, האמת היא שהחופש הוא המעניק משמעות להבטחה. הבטחה היא כיוון שנבחר, הגבלה עצמית של הבחירה. כפי שציינה אודו, אם לא נבחר כיוון, אם אין מחוז חפץ, שום שינוי לא ייתכן."

(מתוך בידיים ריקות של אורסולה ק' לה גווין. תרגום: עמנואל לוטם)

>>>
ואחרי הכובד הזה, פיצוי בדמות אוסקר וויילד:

In my time, of course, we were taught not to understand anything.  That was the old system, and wonderfully interesting it was.  I assure you that the amount of things I and my poor dear sister were taught not to understand was quite extraordinary.  But modern women understand everything, I am told

(מתוך an ideal husband)

>>>
אם היתה לי בת הייתי מייעצת לה לא לסמוך על בחורים שאומרים שקשה להם לשמור על הנר דולק בגשם של נובמבר (בעצם זו עצה שטובה לשני המינים).