בתמונות: מריל סטריפ בתפקיד מירנדה פריסטלי. כפי הנראה הגרסה המוצלחת של אנה וינטור

>>>
לארח כמו אנה וינטור. התפרסם סביב חנוכה בטור שלי בלאשה:

ב׳ווג׳ הגשימו את הפנטזיה של כולנו והושיבו את העורכת הראשית שלהם לתיחקור חגיגי בנושא אירוח, חגים ומתנות במסגרת סדרת הסרטונים ״תשאלו את אנה״ שעולים בערוץ היוטיוב של המגזין.
חנוכה כבר כאן, אז שימו לב:
> ג׳סיקה בייל שאלה מה היתה המסיבה הכי שווה שאנה אירחה ושאף אחד לא יודע עליה. אנה, מצידה, דיווחה שפרט לארוחת הערב שהתקיימה בביתה במנהטן וקדמה לערב הגאלה במט ב-2009 (בייל ובעלה, ג׳סטין טימברלייק, היו בין המוזמנים) היא גאה במיוחד באירוע בסגנון גטסבי הגדול שקיימה בביתה שבלונג איילנד.
תהיתן איך מארגנים אירוע בסגנון גטסבי הגדול? זה פשוט מאד, מגייסים את באז לורמן, הבמאי של, ניחשתן נכון, גטסבי הגדול, כדי שיוודא שהכל מתקתק. מה הדבר שזכור לה במיוחד מהערב הזה? שימו לב: הירח היה מלא והשתקף במים. אנה וינטור! לא ידענו שאת בענייני מיינדפולנס!
> יאללה, לנושא הבא: מתנות. מה קונים לאנשים שיש להם הכל? אנה ממליצה על כרטיסים לתיאטרון, למחזמר או סיור פרטי במוזיאון, ואם ממש אין ברירה, אז תרומה למטרה טובה. מה לא לעשות בשום פנים: לא משנה כמה את עסוקה, וינטור ממליצה לא לשלוח את האסיסטנטית שלך שתקנה מתנה בשמך. אלה המתנות הכי מעליבות, לדעתה.
> ואם כבר מדברים על מתנות לא מוצלחות: רוצות להעביר הלאה מתנה גרועה? אין בעיה, רק תעשו את זה בחן. וינטור ממליצה לומר: ״קיבלתי את זה וישר חשבתי עלייך.״ 
> מה היתה המתנה הכי טובה שאנה וינטור קיבלה? חברה שבאה להתארח בביתה של אנה בכפר שמה לב שלכל אחד מהחדרים יש מפתח נפרד ושלאנה יש נטייה לאבד את המפתחות לכל אותם חדרים (למי מאיתנו זה לא קרה), אז היא השקיעה זמן ומחשבה והכינה לה מחזיקי מפתחות עשויים מתגים של מזוודות שעל כל אחד מהם רשום מספר החדר. 
> מה היתה המתנה הכי טובה שאנה נתנה? היא העניקה לבעלה כלבלב. הוא לא היה מרוצה.
> מה המתנה הכי טובה שאת יכולה לתת לחמותך? אנה מציעה, בחוכמה, למצוא תמונה טובה של בן/בת הזוג שלך עם אמא שלהם, להדפיס ולמסגר אותה. 
> טיפים לאריזה לחופשה? ווינטור מודה שהיא אמנם נוסעת הרבה (בחגים היא נוסעת באופן קבוע לרפובליקה הדומיניקנית, למשל), אבל היא תמיד אורזת הרבה יותר מדי.

>>>
איך את יודעת שהתבגרת? בין השאר, את מוצאת את עצמך מזדהה עם מירנדה פריסטלי.

אם הבלוג הזה היה באזפיד, אפשר היה לתת עכשיו את הכותרת: שבעה ציטוטים שמוכיחים שמירנדה פריסטלי היא בסך הכל אישה בגיל המעבר שנאלצת להתמודד עם חוסר המקצועיות של הסובבים אותה:

Details of your incompetence do not interest me –

Please bore someone else with your questions –

By all means, move at a glacial pace, you know how that thrills me –

Find me that piece of paper I had in my hand yesterday morning –

People think success happens to you. It doesn’t. You choose it. Every day, I choose excellence –

Truth is, no one can do what I do –

That's all –

>>>
?Is there some reason that my coffee isn't here