<בשיתוף דפני>

תכירו את הדפני אקטיב, המברשת החדשה והזעירה של דפני. מכיון שכל השקת מברשת חדשה מבית דפני היא ארוע משמח, נציין אותו בפוסט הנחות עונתי על כל האתר (על הכל! כולל על האקטיב שהושקה ממש עכשיו, שזה דבר שלא קורה אף פעם).

>>>
לפני שאפרט את כל מה שצריך לדעת על המברשת החדשה במשפחה, בואו נשחרר את כל מי שרוצה כבר את הקוד שלה כדי לקנות מברשת דפני פאוור או מגבת מיקרופייבר או סרום או את כל השלושה:

כמו שאתן בטח זוכרות משיתופי פעולה קודמים, מדובר בארוע שדורש מעט ריכוז כי יש פה שתי הנחות שונות ושני קודים:
קוד shelly15 >>>
15% הנחה על מברשות הדור החדש (אקטיב, פאוור, מיוז והמארזים שכוללים את שתיהן).
קוד shelly30 >>>
30% הנחה על המברשות הותיקות: קלאסיק ואלור (והמארזים שכוללים אותן), וכל האקססוריז (מגבת, סרום, ספריי מגן, תיק).

הקודים יהיו בתוקף עד שבת, 29/6, בחצות.
אפשר להשתמש בשני הקודים באותה קניה.

>>>

נעים מאד, דפני אקטיב: מברשת קטנה (גובה 17 ס״מ, שוקלת 4 גרם יותר מאייפון) ונטענת שטובה לטאצ׳ אפים ושאין בעיה לקחת אותה לכל מקום.
שרון רבי (מהנדסת, פאונדרית וגאווה ישראלית) מספרת: ״בגדול האקטיב היא גרסה קטנה של האלור – הנטענת הקיימת, אבל עשינו אותה ממש קטנה, ממש קלה ובלי שאיפה להצליח להחליק איתה ראש מלא של שיער, אלא לאפשר טאצ׳ לשוונצים או לפוני. כמובן שהיא יכולה להיות פתרון לראש מלא למי שיש לה/לו שיער דק וקצר.״
היא בכלל נולדה לטובת היפנים: ״הדפני אקטיב נולדה מתוך מחשבה על הלקוחות היפנים שלנו ומתוך תפיסה יפנית שקטן ונקי זה טוב. ישראליות תמיד שואלות מה ליפניות ולדפני, הרי השיער שלהן חלק טבעי, אז התשובה היא שתמיד רוצים את מה שאין. ליפניות, ובכלל לאסיתיות, יש שאיפה לנפח בשיער ולגימור מעוגל. חשוב להן שהשיער לא יישב שטוח על הראש, וגם עם זה הדפני עוזרת.״

בהנחה הסבירה שאת לא יפנית, הדפני אקטיב תתאים לך אם:
– את נמצאת הרבה מחוץ לבית ורוצה לקחת איתך את הדפני שלך.
– אם יש לך שיער דק וקצר היא תוכל להיות הדפני המרכזית שלך.
– אם את הולכת רוב הזמן עם שיער אסוף ומחפשת מברשת שתעזור לך לעצב בקלות את הפוני או השיער שתמיד משתחרר מאחור.
– אם את מאלה ששולפות מברשת כשאת הולכת לשירותים בעבודה/בבית קפה כדי להתרענן, אז תהיה לך בתיק מברשת מתחממת שאפשר לעשות איתה טאצ׳ אפים.
– אם את מאלה שעושות מולטיטסקינג ברכבת או באוטובוס.

>>>
למי שהרומן שלה עם דפני רק מתחיל, הנה פירוט קצר על הפייבוריטס שלי:
דפני פאוור – ה-מברשת. הדור החדש של המברשות, צרה יותר ועמוקה ומאפשרת החלקה קלה ואינטואיטיבית של קבוצות גדולות של שיער בבת אחת. היא מצליחה לקצר את השימוש הקצר ממילא (אם עם הקלאסיק אני מיישרת את כל השיער ב10-15 דקות, עם הפאוור הסיפור נסגר ב-8 דקות). יש עליה 15% הנחה עם הקוד שלי.
דפני קלאסיק – אהבה ראשונה מיום ההשקה, אם אתן כמוני ולא השכלתן לצעוד עם הזמן לעבר דור 2 של מברשות דפני, שרון אומרת שכרגע אין תכנון לייצר עוד. יש באתר רק קלאסיק מעודפי ייצוא ויש עליהן 35% הנחה, ועוד 30% עם הקוד (למעשה מסתתרת פה מברשת קלאסיק ב-294 שקל).
דפני מיוז – גם היא עוצבה במקור לקהל יפני, כך שהיא מעולה למי שהשיער שלה קצר יחסית או דק יחסית. 15% הנחה עם הקוד שלי.
מגבת – במברשות של דפני אפשר להשתמש רק על שיער יבש והמגבת הזו מקצרת משמעותית את זמן הייבוש, ועל הדרך גם מפחיתה פריז. גם עליה יש 30% הנחה עם הקוד. היא קניה טובה גם למי שלא משתמשת בדפני וסתם צריכה מגבת ראש מעולה.
סרום מגן – לפני שמעצבים את השיער בחום מומלץ להגן עליו עם תכשיר מתאים. מודה שאני לא מהמקפידות. יש עליו 30% הנחה עם הקוד שלי.
סרום לגמישות וברק – אחרי העיצוב. תלוי בשיער שלכן, את השיער שלי סרום לשיער מקפיץ בכמה רמות. יש עליו 30% הנחה עם הקוד שלי.

סיטואציית מה יש לך בתיק: שניה משמאל, הדפני אקטיב בתוך התיק הטרמי הקומפקטי שלה.

>>>
שיר שהוא תפילה קטנה לתחילת השבוע.