1

3

6

8

7

אובססיה עונתית: משקפי השמש בעלי השם הקליט Last Lolita של Adam Selman X LeSpecs

>>> בקטלוג האחרון של TRES (צילום: מירב בן לולו)
>>> באתר needsupply
>>> באינסטגרם של מיטל ויינברג אדר
>>> באינסטגרם של Le Specs
>>> באינסטגרם של יוקו אונו

>>>
טרנדים זה דבר מגוחך. רוב הזמן (התפרסם במקור בטור שלי בלאשה):

כשאני מצהירה על עצמי שאני לא אדם של טרנדים, אל תאמינו לי. נכון, במבחן היום יום אני מעדיפה סגנון על זמני ומגלגלת עיניים כשחברותיי – חלשות אופי שכמותן – נכנעות למיני פיתויים כמו מעילי פרווה מלאכותית בצבעי סוכריה או מכנסיים מתרחבים גבוהי גזרה (שיתרונום הבולט הוא שהם לא מחמיאים לאף אחת, באופן שיוויוני), אבל אז, פעם בירח כחול, מגיע טרנד שאני לא מצליחה לעמוד בפניו.

כדי להציל את כבודי תשמעו אותי אומרת דברים כמו:
* זו קלאסיקה, כל קלאסיקה מתחילה בתור טרנד.
* אז מה אם לג'יג'י חדיד יש כזה, גם שעון מקולקל צודק פעמיים ביום (במטאפורה הזו ג'יג'י היא השעון המקולקל, לא אני).
* זה לא טרנד אם זה מחזיק יותר מעונה.
* זו בסך הכל פרשנות חדשה לרעיון ותיק.

תראו אותי, מקשקשת. האמת היא שמדי פעם אני נופלת בפח. זה קרה לי עם דגם אריזונה של בירקנשטוק (2014) וזה קורה לי בימים אלה ממש עם דגם Last Lolita משיתוף הפעולה בין המעצב אדם סלמן לחברת המשקפיים לה ספקס. תור הזהב של הדגם הזה התחיל בקיץ שעבר, עת ג'יג'י חדיד נצפתה ברחובות ניו יורק כשעל אפה משקפיים אדומים מהדגם הלוהט הזה. אם להתייחס לשלבי האבל של קובלר רוס כמודל, אז עוד הייתי בשלב הראשוני של ההתמודדות עם הטרנד: שלב ההכחשה. מאז זרמו הרבה מים בנהר, ובלי ששמתי לב מצאתי את עצמי קמה בוקר אחד והנה אני עמוק בתוך שלב ההשלמה. כלומר, חורשת את הרשת בניסיון לשים יד על זוג משקפי שמש שחורים. משימה קשה, יש לציין, כיון שאני לא היחידה שנפלה ברשתו של הדגם הזה, ובהתאם רוב הזמן הוא לא קיים בשום מלאי. אחלו לי בהצלחה.

>>>
עדכון: משלוח חדש של last Lolita  הגיע ל-trash tlv (הירקון 15, ת"א). הם עולים שם 649 שקל, רק תתקשרו קודם לוודא שנשאר משהו.

>>>
I'm strong enough
To live without you

(דברים שאת אומרת למשקפי השמש לפני שאת ממהרת לקנות אותם)