1

2

3

>>> מי אני: ענבל בן דרור, עורכת במוסף "7 ימים" של ידיעות אחרונות, גרה בלב תל אביב, מכורה לשילוב המושלם בין מגזיני אופנה זולים לשוקולד יוקרתי.

>>> מי החולצה: ברונטית אפלולית, עם פסים דקיקים בלבן, בבד סריג דק-דק-דק ועדין-עדין וגזרה משוחררת.

>>> איפה נפגשנו: בפיק אפ הקבוע, הלוא הוא גלגל המבצעים עד 99 שקל, לא רחוק מהקופות, בזארה. היא נראתה קצת קרירה ומרוחקת בהתחלה, אבל כשהתקרבתי, התגלתה כנעימה ומחמיאה, ועם זאת, לא נדבקת מדי שיודעת לתת גם ספייס כשצריך.

>>> מה אנחנו אוהבות לעשות יחד: להעביר את העונה החביבה עלי בשנה, האביב. כן, זו שנמשכת בארץ לא יותר מ-23 דקות, וגם זה לא ברצף. למרות שנולדתי בחורף, אני לא מי יודע מה מחבבת גשמים וקור וממש לא משתגעת על החשכה שנופלת בארבע אחר הצהריים. מצד שני, גם להזיע כסוס מרוץ זה לא הכי כיף. נשארו לי אם כך הסתיו והאביב – שתי עונות שהמומחים טוענים שכמו חדי קרן ונשים שאוכלות כל מה שהן רוצות ולא משמינות – לא באמת קיימות בארץ. למרות זאת, כבחורה האופטימית שאני, אני מקפידה לטפח מלתחות סתיו ואביב מושלמות. יש לי שלל סריגים עדינים ועליוניות קצרות שאני תמיד משוכנעת שבשנה הבאה אחרוש עליהן ללא הפסקה.

>>> הבחירות של ענבל

inbal's stuff

01 שפתון של שאנל. אחרי שהטפתי בלהט שנים שעל איפור אין שום סיבה לבזבז, מצאתי את עצמי, אחרי חמישה ימים מתסכלים ברחובות מוסקבה, בין המקומיות המושלמות, בדוכן של שאנל בדיוטי-פרי, מצביעה על הפרסומת עם ונסה פאראדי ותובעת מהמוכרת: תביאי לי כזה. מאז, אני לא יכולה לחזור אחורה.
02 משפחת טננבאום. כשאסתטיקה מושלמת פוגשת רגש, וכשכל אלה נתקלים באנג'ליקה יוסטון, נוצר קסם מיוחד שקשה להסביר (ובכל זאת לא התאפקתי וניסיתי).
03 נעלי עקב של צובו. לא גדלתי על המימרה הידועה, את הכי יפה כשנוח לך. אמי האמינה יותר ב"למען היופי צריך לסבול". המעצב של צובו, איש יקר שהתחנך במפעלי נייק, ברא נעלי עקב ממש נוחות. נו טוב, ממש נוחות יחסית (כי הרי נוח באמת זה לשכב על הספה בטרנינג, לאכול במבה ולצפות ב"האנטומיה של גריי"). ועדיין, נוחות. יחסית. בחיי.
04 משקפי שמש של קרולינה למקה. אחרי שסברתי שנים שבמשקפי שמש צריך להשקיע, מצאתי את עצמי ממושכנת לדולצ'ה וגבאנה ומשועממת למוות מדגם הג'קי אונסיס הקלאסי שהיה אמור ללוות אותי נצח. את הדגמים של למקה אפשר להשליך בסוף הקיץ בלי ייסורי מצפון.
05 טי-שירטס עם הדפסים. אני יודעת שאני כבר קצת מבוגרת מדי בשבילן, אבל כנראה שמי שהתבגרה בשנות ה-80 כבר לא יכולה בלי זה.

>>>
שיר שענבל והחולצה שלה בחרו

לכל חולצות הפסים בבלוג