sivan 1

sivan 2

>>> מי אני: סיון דה-ליאו, עורכת fashion forward מבית mako. אימא לתאומות (לא זהות) בנות 4. מאוהבת ברונן ובעיר תל אביב.

>>> מי החולצה: חולצת פסים בת שלוש (לפחות) מזארה.

>>> איפה נפגשנו: אחרי המון חולצות פסים בכל הגזרות והמינים, הבנתי שהחולצה הזו היא הכי "חולצת פסים". היא לא גדולה ולא קטנה, לא ארוכה ולא קצרה. היא מתאימה להכל והיא בעיקר מושלמת לעונה הזו.

>>> מה אנחנו אוהבות לעשות יחד: לרוץ אחרי הארנב עם השעון ולהבין שעוד יום עבר. אני אוהבת ללבוש אותה בעיקר עם חצאית וסניקרס. היא גורמת לי להרגיש קצת באירופה, עד שאני מוציאה את הבנות מהגן ונזכרת שאני חזרה בתל אביב.

>>> הבחירות של סיון

sivan's stuff

01 איי ליינר טוש של Mac. לא משנה אם את אלופת האיפור או לא, ברגע שהעין תתכסה בשכבת איי ליינר זה יראה שיקי. הטוש מיועד גם לרוטטות ידיים כמוני, שלא עשו התמחות באיפור אבל עדיין רוצות שזה יראה מדויק.

02 מציאות נושכת. השילוב של וינונה ריידר ואית'ן הוק (בתקופה הטובה שלו), יחד עם פסקול מחמם לב, הוא התרופה הטובה ביותר לכל דכדוך. You, me, and five bucks. באמת האמנתי שלא צריך יותר מזה.

03 בגד ים מושלם של diva. מקדימה הוא סגור לגמרי, ומאחור הוא חגיגה. אני קצת משוחדת כי המעצבת היא חברתי הטובה נטע פפו, אבל בלי קשר, הוא פשוט מושלם.

04 ג'ין בירקין בכלל ופוני בפרט. הדילמה החורפית שלי: לעשות פוני או לא? כל החברות שלי כבר צוחקות עליי. בקיץ יש לי תירוץ שחם מדי ואיך שמתחיל הסתיו, מתחילה ההתלבטות. בינתיים עוד לא עשיתי, יש מצב שבגשם הראשון זה יקרה.

05 אוליביה והנסיכות בורוד (איאן פלקונר). "אני חושבת שאני עוברת משבר זהות", כך נפתח ספר הילדים הכי חמוד שקראתם לאחרונה. לאוליביה נמאס שכל החברות שלה רוצות להיות נסיכות. היא רוצה להתלבש אחרת. וכן, זו חולצת פסים שהיא בוחרת ללבוש כשהיא מורדת. היש קולית ממנה? (ותודה למאשה רודוב על ההמלצה המעולה).

>>>
שיר שסיון אוהבת לשמוע בבקרים קשים במיוחד

http://www.youtube.com/watch?v=4km_BfbPxJw