2

1

>>> מי אני: יערה קידר, בוגרת שנקר בעיצוב אופנה, והיום עוסקת באופנה מהמון כיוונים: כתיבה, אוצרות, עיתונות, ייעוץ שיווקי וקריאטיבי למותגים, תוכן ומדיה חברתית, ועוד ועוד. אני גרה בניו יורק עם בן זוגי עופר ויחד אנחנו ממתינים לבואו של חבר חדש למשפחה שלנו, מה שאמור להתרחש ממש בימים הקרובים.

>>> מי החולצה: חולצת פסים בת שנה מיוניקלו.

>>> איפה נפגשנו: אחרי שקניתי המון חולצות פסים יקרות גיליתי שהחולצה הזו, שהיתה קרוב לוודאי הזולה מבין כולן, היא גם הנוחה והנעימה ביותר, ובעיקר אני אני אוהבת שיש לה שרוול שלושה רבעים.

>>> מה אנחנו אוהבות לעשות ביחד: לחולצת הפסים אני תמיד אוהבת לשדך שרשרת זהב, כאן היא עם שרשרת השור שקניתי לפני המון זמן בחנות הוינטג' "תיאודורה" בתל אביב.

>>> הבחירות של יערה

yaara's stuff

01 סטייל ברזילאי / ארמנד לימנדר. ספר קסום וסופר צבעוני על הסטייל (והלייפסייל) הברזילאי, שלא מתמצה רק בג'יזל ובקרנבל. התרבות, הצבעוניות, האמנים והארכיטקטים, מאוסקר נימאייר ועד ויק מוניז וכמובן כרמן מירנדה.

02 הכובעים של תמי בר לב. הספר הזכיר לי את הקולקציה האחרונה והמופלאה של מעצבת הכובעים תמי בר לב. יש לה גם אתר חדש ומקסים ובאופן כללי היא אחד המוחות המבריקים והמצחיקים שנתקלתי בהם.

03 מתקן לסלוטייפ בצורת נעל עקב. כן כן. טראש שימושי שכל אחת צריכה בבית.

04 הנרות של דיפטיק, מותג הנרות הפריזאי. הם יקרים בטירוף, באופן שערורייתי ממש, אבל אני פשוט מכורה לריחות שלהם, ופעם בשנה ביום ההולדת שלי מפרגנת לעצמי אחד חדש (שיודלק באופן מדוד לאורך השנה). הריח האהוב עלי נקרא Chèvrefeuille, ובביקור האחרון שלי בחנות גיליתי שזה בעצם ריחו של פרח היערה, שעל שמו אני קרויה.

05 Eames: The Architect and the Painter. אחד מסרטי הדוקו הטובים שראיתי, על זוג המעצבים שאני הכי אוהבת – צ'רלס וריי אימז. עם קריינות של השחקן ג'יימס פרנקו. יס.

>>>
השיר של יערה: "עופר הדביק אותו בשיר הזה לפני חודש, ומאז אני לא יכולה להעביר כמעט אף יום בלעדיו".

>>>
לכל חולצות הפסים בבלוג