1

2

5

4

3

דברים שאין סיכוי שאלבש, למרות שהם יפים (zara.com)

>>>
הדברים שאין סיכוי שאלבש, רשימה חלקית (מבוסס על טור שהופיע בלאשה)

את חיה מספיק זמן על הכדור, את מבינה שהשימוש במילים כמו ״אין סיכוי״ מהווה בסך הכל התגרות בגורל. ובכל זאת, לצאת בהצהרות זו לא פעילות מזיקה מדי, בעיקר כשמטרת העל היא להבין יותר את הסגנון של עצמך.
אחרי הכל גם מי שמתקשה להגיד מה היא אוהבת ללבוש, מוצאת שקל לה מאד לאבחן מה היא לעולם לא (לעולם אל תגידי לעולם לא) תסכים ללבוש:

1. חולצות א-סימטריות חושפות כתף. וגם לא שמלות חושפות כתף, לצורך העניין, ואני אומרת את זה בצער (הייתי שמחה ללבוש את כל אלה, רק שאני לא פנויה מספיק לטובת מסע חיפוש החזיה המתאימה למבצע הזה).
2. חצאיות. לא מדובר פה בהעדפה אסתטית, רק בחוכמת הניסיון: לא משנה כמה המראה בתא המדידה הבהירה לי שמדובר בבגד יפה, מחמיא, מוצלח וכל שאר הסופרלטיבים הביגודיים שאפשר להשתמש בהם, זה לא עבד בינינו. אף חצאית שקניתי לא זכתה לראות אור יום. היציאה הראשונה שלהן מהבית היתה גם האחרונה.
3. תיק עם רצפה. מעדיפה את התיקים שלי רכים ונטולי בסיס.
4. ג׳ינס בגזרה נמוכה. אני לא מספיק תמימה כדי להאמין שהדבר הזה לא יחזור מתישהו כדי לבחון את יכולת העמידה האופנתית של כולנו, אבל אני יכולה רק לקוות שלפחות אלה מאיתנו שהיו פה בסיבוב הראשון של התופת הזו, ישכילו להימנע. ואם לא, לא נורא. מבוכה אופנתית היא לא הצרה הכי גדולה שיכולה ליפול בחלקנו.
5. חליפה צבעונית. אנחנו, פרחי הקיר, מעדיפים צבע שמאפשר להכנס ולצאת מחדרים בלי שכולם ישימו לב.
6. עקבי סטילטו. לא יודעת לעמוד עליהם בחן ובטח שלא יודעת לנוע עליהם בחן. במקרה שלי מדובר בכלל בהימנעות הישרדותית. פיקוח נפש.
6. עגילים ארוכים. ע״ע להתלבש-לפי-החרדות-שלך.
7. שמלת ערב רשמית. אם אי פעם אוזמן לאירוע שדורש מלבוש שכזה, אני ממש מתנצלת, אבל ברגע האחרון צץ משהו ונבצר ממני לבוא.

>>>
אגב, ליאנדרה מדין פרסמה לא מזמן את רשימת הבגדים שפעם היא חשבה שהיא לעולם לא תלבש, והנה היא בכל זאת לובשת. בין הפריטים: כפכפי אצבע, נעליים שנראות כאילו עברת תאונה אורתופדית, גופיות, פנינים, מכנסיים ארוכים שלא חושפים את הקרסוליים.

>>>
If you believed they put a man on the moon, man on the moon
If you believe there's nothing up his sleeve, then nothing is cool

(אני אדם מאמין. אני מאמינה שאדם נחת על הירח, ואני מאמינה שיום אחד אלבש את החצאית הזו)