צילום: שירלי רוב. את סווטשירט הפסים צילמתי בעצמי. הדוגמניות של הסווטשירטים הן דלית והבת שלה, רוני

Wear Your Heart הוא המוטו של דלית לביא, והוא הופיע בספר שלה (רווקה בניו יורק) כרקמה על חולצה שלובשת אחת הדמויות. כבר אז היה לי ברור שהיא תביא את הרקמה הזו גם למציאות, והנה היא – מככבת כרקמה על סווטשירטים וחולצות כפתורים לבנות שיהיו במכירה שהיא עושה (ושאני עזרתי לאצור. מוסיפה לקורות החיים: אוצרת) בבייסיק בבית יהושע בסוף השבוע הבא (בדיוק המקום בו עשינו מכירה משותפת לפני כמה שנים).

הפרטים: 14-15-16/9. רביעי וחמישי 09:00-19:00, שישי, 09:00-15:00.
המקום: בייסיק בבית יהושע. קרוב מאד לרכבת למי שמגיעה ברכבת, וחניה חופשית למי שמגיעה ברכב.

*מי שרוצה להתעדכן על כל המכירות והארועים שדלית עושה, מוזמנת לאינסטגרם של מועדון החברות שלה*

מה יהיה שם? עיצוב מקומי מהסוג שיכול לחיות נצח בארון. הנה חלק קטן:

01 פריטים שבחרנו אחד אחד מהקולקציה החדשה של אנג׳לי (שתינו לא התאפקנו וקנינו את החולצה הירוקה הזו כבר בשואו רום).
02 צמידים של קטיה אלפא שמוסיפים קוליות לכל דבר שהם מונחים לידו.
03 אתן כבר יודעות שאני מהמכורות לשמנים של ka (כן, אני היא זו שהתכנית שלה להתמודדות עם יוקר המחיה בתשפ״ג היא לטפטף עוד שמן ״שפע כלכלי״ לדיפיוזר), אז ברור שהם יהיו שם. וכן, גם המרווה תפציע כדי שאפשר יהיה לפתוח שנה ברגל ימין.
04 תכשיטים עדינים וקלאסיים מהסוג שלא צריך להוריד של they dream.
05 רצינו הכל אז הלכנו על כל מה שאביבה זילברמן בחרה בשבילנו.
06 כלי קרמיקה (שנראים כמו סוכריות) של מעין בן יונה.
07 הסריגים של frett (ישר תרגישי כמו כוכבת של סדרה דנית מאופקת).

זה לא הכל, יהיו גם: ג׳ינסים של M by Maskit מקולקציית הקזו׳אל של משכית, פריטים עם ווייב יפני מהקולקציה של מאיה צוקרמן, וינטג׳ מפריז ותל אביב שאוספת Eva Circular Luxury, בשמי הערים של Galiivant (רוצה להריח בערב החג כמו טוקיו או כמו לוס אנג׳לס?), הסווטרשירטים (יש סווטשירט חדש. עם פסים!) והחולצות של wyh, התיקים של Atero ושרשראות אחותי של aravrit.
וכמובן, כל זה יקרה בתוך החלל של בייסיק עם כל שמיכות הענן שבחורה יכולה לרצות לקראת הסתיו.

>>>

צילום: יעל רסנר. איפור: שירלי ויינר

מצאתי פוסט שכתבתי על דלית לפני כמעט עשור (אייקון האופנה השני שלי), אז מרשה לעצמי למחזר (התמונה למעלה מהפוסט ההוא, התמונה למטה היא צילום משותף שלנו מפרויקט האחיות של לירון מערברית. השרשרת הזו תגיע למכירה):

את בת דודתי דלית קיבלתי בהפתעה כשהייתי בת שלוש. עד אז הם היו בשליחות הסוכנות (הרילוקיישן של הסבנטיז) באנגליה וארה"ב. כשהם חזרו לארץ, לא האמנתי על מזלי הטוב. יכולתי ללמד אותה (ואת שני אחיה הגדולים) עברית ולקבל ממנה בגדים עם ריח של חו"ל. לקבל בגדים יד שניה מדלית היה כמו לקבל בגדים יד שניה מסלב. בחצי מתמונות הילדות שלי אני נראית מרוצה למדי בעודי לובשת חולצות טריקו שכתוב עליהן Dalit.

כשהייתי בתיכון הם נסעו שוב, הפעם לאוסטרליה. כשדלית התגייסה, היא חזרה לבד וגרה אצלנו, מה שאמר שהיתה לי גישה חופשית לארון שלה במהלך השבוע. כך זכיתי בחולצת הפסים האהובה הראשונה שלי. שנים אחר כך, חזרתי הביתה לדירתי ברמת אביב כדי לגלות שהעוזרת סברה בטעות שאם החולצה דהויה וקרועה, זה אומר שאפשר להפוך אותה לסמרטוט.
מסקנה: יש אנשים שאין להם ברירה אלא לנקות את הבית שלהם בעצמם.

>>>
אגב, הפוסט הזה נכתב בחדר העבודה שלי, שלי היה החדר של דלית כשהיא גרה איתנו לפני שלושים שנה.
אגב 2, באוסטרליה החברים של דלית קראו לה דליילה.