5

4

3

2

1

בגדים שהייתי שמחה לארוז עכשיו לנסיעה למקום שבו ספטמבר יודע להיות סתווי |  madwell, looks we love

>>>
איך לארוז בצורה מוגזמת (בלי להתאמץ)
התפרסם בתחילת החודש בטור שלי בלאשה

אינספור מילים נכתבו על הדרכים הנכונות לארוז באופן מינימליסטי, אבל גם להגזים באריזה זה אתגר, כזה שהופך עם השנים והידע שצברת ללא פחות מסובך. אבל למה? אתן שואלות. למה שאשה שלמדה משהו על החיים תנסה לשכוח כל מה שהיא יודעת ותתפרע עם האריזה? למה זה טוב? ובכן, זה לא טוב, וזה מה שיפה. לפעמים את רוצה לתפוס קצת יותר מקום. לפעמים בא לך ללכת על הקצה. להגיד: אני מהמטורפות האלה שאורזות את כל הבית כי אני פשוט לא יודעת מי אני אהיה מחר. כזו אני: לא צפויה!

01 הכניסי למזוודה יותר משלושה זוגות נעליים. ברור, הניסיון והשכל הישר מוכיחים שתנעלי בסוף רק את הסניקרס, אבל הנה, קחי נשימה והשליכי פנימה גם סנדלים עדינים (אי אפשר ללכת בהם יום שלם, את אומרת? לא נורא, תנעלי אותם לארוחת הבוקר ואחר כך תחליפי), נעלי עקב (אולי יצוץ ארוע נוצץ, אין לדעת) ונעלי ריצה (את לא רצה, את אומרת? ובכן, אם לא תארזי נעלי ריצה ברור שלא תרוצי).
02 קחי איתך פריטי לבוש שלא קשורים לעונה. אין לדעת עם מזג האוויר של היום. אולי תזדקקי גם לגופיה וגם למעיל.
03 רוקני את תכולת מגירת התחתונים למזוודה. יש לך חיים, את לא יכולה להתחיל לחשב עכשיו כמה תחתונים באמת תצטרכי.
04 צרפי לנסיעה את כל הבגדים שקנית בשנים האחרונות ועוד לא יצא לך ללבוש. אולי הבעיה לא בהם ולא בך, אולי הבעיה היא בלוקיישן, ובפריז/אי יווני/אגם גארדה, פתאום כל החלקים ייפלו למקום.
05 כשאת אורזת את תיק האיפור, תחשבי רילוקיישן. המוטו שלך הוא: את לא אורזת לחופשה קצרה, את אורזת להגירה. כן, קחי גם מסכה, גם פילינג לרגליים וגם מלחי אמבט מרגיעים.
06 אל תשכחי את הג׳ינס שאת לא מצליחה לנשום בתוכו. בחופשות הולכים הרבה, כך שבטח כבר ביום השני תיפרדי מקילו וחצי ופתאום הג׳ינס הבעייתי יתגלה כנוח. אם לא תקחי, ברור שתתחרטי.

>>>
מעדיפה בכל זאת אריזה מינימליסטית? תקראי שוב את הטור הזה ותעשי הכל הפוך.

>>>
You're Only as Strong as Your Next Move
(כן, ראיתי שוב את Begin Again ואני ממליצה לכן לעשות את אותו הדבר בדיוק)