1

2

3

>>> מי אני: עמית כנעני, אמא לשתיים ו-VP Product בחברת סטארטאפ. אוהבת צילום, ספרים וטלויזיה (ממש אוהבת).
>>> מי החולצה: החולצה היתה של אמא שלי בצעירותה, מבית יוצר עלום שם שנמחק בכביסה.
>>> איפה נפגשנו: אמא שלי ראתה אותי בחולצת פסים אחרת ואמרה לי שהיא חשבה שאוהב את זו, ואכן, אהבתי.
>>> מה אנחנו אוהבות לעשות ביחד: החולצה הזו היא בלי ספק החולצה המושלמת, גם אחרי אלפי כביסות ולפחות עשרים פלוס שנות חיים היא עדיין במצב טוב, הבד שלה הוא מזיגה מופלאה בין רוך ועמידות. היא מושלמת להתרפקות ילדות, לעבודה, להשתרעות על הספה בשבת, לצילום במעליות או בכל מקרה שאני רוצה להרגיש בנוח. יש לה שרוולים שיכולים להיות קצרים או ארוכים בהתאם לצורך ושני חורים קטנטנים מאחור כדי שנזכור ששתינו לא נולדנו אתמול.

>>> הבחירות של עמית

amit

01 arrested development הסדרה הכי מבריקה שנראתה על המסכים, היא היתה סוג של כשלון על המסך, והצלחה אינטרנטית מטאורית, לאחרונה נטפליקס (במסעה הבלתי נלאה לנסות לפצח את הגנום של טלויזיה באינטרנט) החליטה להרים את הכפפה ולהפיק עונה נוספת, מה שבוודאות יעניק לה נקודות בקרב מעריצי הסדרה ברשת, מישהו שם למד לחשוב. ויש גם טאמבלר מגניב על הסדרה.
02 זיקית ירוקה. בגלל כל מיני אירועים שזה לא המקום לתארם הזיקית הפכה להיות בעיני סמל למזל טוב ולבריאות, וכך נהוג להגיד ביני לבין חברותי "טפו חמסה זיקית".
03 האייפון שלי. because the best camera is the one that's With You (יותר נכון יהיה להגיד שהחלק יקר המציאות שאסור לשכוח אותו הוא בכלל המטען, בטריה מטונפת).
04 בייגלה עם מלח של פיצוציות. אחד מאבות המזון עבורי. כשאני מנסה לחשוב על חפץ (מתכלה אמנם) שנמצא איתי כל יום, הרי הוא: להיט.
05 ווייט מאסק של הבודי שופ. סוג של בושם/שמן שגיליתי כשביקרתי אצל אחותי בבלגיה, מאז אין פעם שהיא באה ולא מביאה לי אחד או שניים, יש לו ריח עדין אבל נוכח. אנחנו עובדים טוב ביחד.

>>>
שיר שעמית והחולצה שלה בחרו

עוד חולצות פסים: ספי ארליך, מאיה רדזי, כנרת רוזנבלום, הילה אוחיון