tami 1

tami 4

tami 3

tami 2

tami 5

מאחורי דמותה של פס-יה (ציורים ומילים) עומדת אמי החורגת, תמי בצלאלי

>>> מי אני: אני פס-יה , והפכתי את שמי לאידאולוגיה. אני לובשת כמעט רק חולצות פסים. הבנתי כבר מגיל צעיר שמה שעושה את הפסים זה בכלל הרווח: כשמצרפים רווח לרווח מרחיקים בין הפסים, ואם ממשיכים לצרף, מקבלים בסוף חולצה חלקה. במקצועי אני מעצבת מותגי איחסון. בתמונה הראשונה רואים אותי בחלל אלטרנטיבי שעיצבתי בלוק רטרו של חנות מזוודות.

>>> מי החולצה: חולצת טריקו עם מפתח צוואר סירה מאד מדוייק. אין מצב שיראו לי את הכתפיות של החזיה.

 >>> איפה נפגשנו: לפני שלוש שנים, ביום הכי הזוי בחיי. הלכתי סתם ברחוב והיא נצצה אלי באופן שובה לב מחלון שלא הפסיק לשלוח אלי צלילי נשיקה. מה שבלט בחולצה המיוחדת הזאת היה שמספר הרווחים בה היה כה גדול עד כי נותר בה רק פס אחד. מאז ועד היום הוספתי לה רווחים רבים, וביניהם צבעתי כחול. היות והשקעתי בה כל כך הרבה, יש לי יחס מיוחד לחולצה הזאת, ודרכינו לא נפרדות.

 >>> מה אנחנו אוהבות לעשות ביחד: דברים רגילים: לעמוד בכל מיני פוזות מול הראי, לשבת יחד בכורסה מול הטלויזיה ולחכות לסוף המשדרים, כי אז מראים רק פסים, ולהסתובב יחד ברחובות לחפש דברים מיוחדים. את הציטוט הכי אהוב עלי המצאתי בעצמי והוא: ״ האמת נמצאת תמיד ברווחים בין שקר לשקר״ (פס-יה).

היות ואני דמות היפר פיקטיבית, אני מרשה לשלי לפרסם את תמונתי בבלוג הנהדר שלה, שהיה בשבילי בלוג מכונן ומעשיר במיוחד בגלל שתמיד נתן במה וכבוד לחולצות הפסים. מאז שאני מבקרת בבלוג הזה,בין הפסים ,חיי הם רווח נקי.

>>> הבחירות של פס-יה:

pesya's stuff

01 מזוודת טיולים בסגנון רטרו ,שעיצבתי בעצמי ,כולל האטיקט.

02 הספר ״פוליאנה״ שמלווה אותי מגיל עשר ושלימד אותי את הדבר הכי חשוב בחיים: תמיד יכול להיות יותר גרוע.

03 טרנץ׳ בעיצוב עצמי, מבוסס על שינל בריטי שירשתי מאבי. פריט שעושה לי את החורף נכסף במיוחד. תמיד אני אומרת שדברים קיימים מכוח ניגודם, ובפריט הזה שהוא טיפה גברי אני מרגישה נשית במיוחד.

04 נעלי בית המגפר, שאני מתה עליהן, כל היום רק חושבת על הרגע שאגיע הביתה וכבר אכנס לתוכן.

05 פודרה של פנינה. מעולה, וזולה!

06 קרם פשוט של ניוואה. מספיק להמון זמן וטוב  לה כ ל. אף פעם לא הבנתי למה צריך לבזבז כל כך הרבה כסף על קרמים, כשהכל אותו דבר.

07 תיק שרכשתי אצל ״לאה תיקים״ לפני כעשור והוא עדיין משרת אותי נאמנה, לא אחליף אותו בשום תיק אחר. הריץ׳רץ׳ שלו פשוט מעולה.

08 האיפור הכי אהוב עלי, נמחק לו השם לצערי, מחזיק לי כבר ארבע שנים בקירוב.

09 תקליט של קרול קינג. לא חייה בלעדיו. במיוחד השיר you’ve got a friend. בכל פעם שאני שומעת אותו, מנגבת דימעה.

>>>